2011-03-31
20:51:19

Startar om bloggen

Hellu!!

Jag har bästämt mig för att börja om bloggen helt. Hade inte skrivit sen dagen innan jul så kändes dumt att ha kvar  allt gammalt.

Men idag försov jag mig som jag gjort ungefär varje dag den här veckan, menmen.. Haft två nationella också, först svenska som gick skiit bra och sen no som jag också tror gick bra. Sen hade vi lång hål till matten, och efter den åkte jag hem. Tog lilla G "Grålle" till ridhuset med Amanda och Flexen. Duktig häst och duktig ponny kan jag lova, en riktigt rolig träning :)
Nu ligger ja i sängen och funderar på om ja ska duscha eller vänta på att victor ska ringa..

Men ni andra, sov gott sen och ha det bra!

P&K Olivia


Lilla G :)

Flexen :)
Postat av: lillesyster amanda :) < 3

aw söta flexen ^^! <3

2011-06-19 | 12:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: